Кошик
2518 відгуків
+380 (67) 247-64-99
+380 (63) 102-23-84
+380 (50) 951-12-60
+380 (44) 229-00-85
ТОВ "КАРТ-ПАК"
Кошик

Як вибрати упаковку для кондитерських виробів: функції, види, вимоги

Як вибрати упаковку для кондитерських виробів: функції, види, вимоги

В кондитерській справі упаковка і транспортування продукту означають не менше якості самої випічки, адже від того, у що складний продукт, залежить його фізична схоронність і товарна привабливість. У цій статті ми не просто відповімо на питання, у що можна упакувати випічку на продаж, але і розглянемо функціонал тари, обговоримо вимоги, що пред'являються до форми, щільності та іншим характеристикам матеріалу.

Для кожного солодкого шедевра існує своя тара. Коробки відрізняються розмірами, матеріалом, кольором і конструктивними деталями. Крім того, для окремого взятого події нерідко винаходять ексклюзивну упаковку, прикрашені бантами, кліпсами, намистом, стрічками та іншими декоративними елементами. Якщо говорити про види пакувальних коробок в контексті матеріалів, то вони поділяються на натуральні (папір, пергамент, картон) і синтетичні (целофан, пластик, фольга). В окремих випадках цей список розширюється за рахунок еко-сировини: лози, соломи або дерева.

Для транспортування та презентації краще всього підходить картон, але надмірну вологу подібна тара не переносить, як і тривалого контакту з жирними виробами. Ось чому в короби для еклерів, нерідко вкладають фольговану підкладку.

 

Різновиди упаковок, в залежності від видів кондитерських виробівУпаковка для кондитерських виробів фото

Король усіх десертів – торт, має найбільший і презентабельний короб. Він може бути картонним з прозорою бічною гранню, або пластиковим. Полімерні циліндри, перев'язані стрічкою, виглядають ефектно, легко і елегантно, але є спірним вибором в питаннях транспортування. У свою чергу картонна тара вигідно презентує продукт і надійно захищає його при необхідності тривалих перевезень.

Наступний вид пакувальної продукції – коробка для кексів, або як їх часто називають капкейків, також створюється з целюлозного сировини, і виділяється:

  • витягнутої прямокутної формою;

  • прозорою кришкою;

  • підкладкою з індивідуальними осередками під кожен десерт.

Зустрічаються короби на 4-е, 6, 9, 12 і навіть 24-е кексу.

Одними з найбільш простих, з точки зору конструкції, є коробки для тістечок, виконані з прозорого, фігурного пластику або картону. Упаковка з натуральної сировини має квадратну або прямокутну форму малої висоти. Кришка з прозорою вставкою, демонструє товар особою. Якщо потрібно виконати доставку великої кількості солодощів на замовлення, використовують «глуху» тару з крейдованого картону із зручною ручкою для перенесення. Внутрішній простір таких ємностей розділяється «етажерками», що виключають контакт десертів один з одним і стінками упаковки.

Як ми бачимо, картонні коробки для десертів краще пластикових, але чому? Є дві причини. Перша – папір екологічніше і, якщо так можна висловитися, «дружелюбніше». Так як пластик став використовуватися відносно недавно для упаковки харчових продуктів, консервативні споживачі його, м'яко кажучи, недолюблюють. Друга – виробництво целюлози та макулатури поширене в Україні ширше, ніж виробництво полімерної тари.

 

Тара для «сухих» солодощів

До цієї категорії ми віднесли печиво і пряники. Говорячи про види упаковки печива, варто підкреслити їх різноманіття. Сучасна упаковка для печива може бути виконана з:

  • прозорого целофану, поліпропіленової-, монопленки. Цю категорію матеріалів називають флоупак-упаковкою;

  • ламінату поліетилену, фольги, паперу – кругові паки;

  • термічних плівок, склеивающихся під дією високих температур;

  • жерсті, алюмінію – жорстка тара;

  • одношарового, багатошарового картону, мікрогофрокартону.

Не багато знають, що креативний підхід до пакувальних матеріалів здатний стати фундаментом для побудови бізнесу. Як саме можна використовувати цей підхід? Наприклад, ви можете придбати на вагу кілька кілограм свіжої випічки у приватній пекарні, розфасувати її і продати під власним брендом у зручному снэковом форматі.

Природно, виникне питання, як упакувати печиво так, щоб воно добре продавалося? Ми рекомендуємо розфасовувати в: невеликі целофанові пакетики з стрічками, паперові туби або картонні стаканчики.

Останній варіант вимагає мінімального креативу. На краях стаканчика по колу робляться рівномірні підрізи, після чого одержані «пелюстки» укладаються по колу, перетворюючись в імпровізований замок, закриває вміст упаковки. Цей лайф-хак підійде не тільки для печива, але і будь-яких інших видів нежирної кондитерки.

Пряники – окремий вид кондитерського мистецтва. Їм надають особливу символічну форму, розписують кольоровою глазур'ю, прикрашають шоколадною, кокосовою стружкою. Для пряників використовують індивідуальну або спільну упаковку. Індивідуальної тарою служать:

  • целофанові пакетики;

  • паперові конверти;

  • полотняні підкладки;

  • різне деревне сировину.

Безумовною «класикою» вважається коробочка для пряників, виконана з одношарового картону з одного прозорою гранню. У такій тарі вміст довше зберігає свою свіжість, плюс, має привабливий товарний вигляд.

 

Пакувальні матеріали для популярних ласощів

Якщо замовляють торти тільки на великі свята, а пряники і печиво, відверто кажучи, встигли набриднути багатьом, то ось еклери і десерти макарунс знаходяться на піку народної любові.

Щоб упакувати макарунс максимально презентабельно, індустрія винайшла пачки-пенали, в яких ласощі укладаються на бічну грань. Наявність прозорої кришки перетворює на увазі просту упаковку в ідеальний міні-стенд для презентації різнокольорових тістечок.

Що до еклерів, то у виробництві тари для такого типу десертів важливо врахувати той факт, що французькі ласощі вкрай чутливі до температурних коливань, а також вимогливі до щільності пакувального матеріалу: занадто тонкий картон швидко просочується жирів, від чого товар втрачає свою комерційну привабливість.

Для збереження термічного балансу, запобігання «промокання» картону, всередину короба поміщають фольговану підкладку.

 

Можна здешевити упаковку?

Альтернатива, звичайно ж, є, але, як правило, це завжди більш дешевий і менш презентабельний варіант. Картонні упаковки замінюються пластиковими, на зміну папері приходить целофан. Змінюється зовнішній вигляд, а з ним і загальне сприйняття товару. Споживацька психологія проста і по-своєму справедливим: чим простіше упаковка, тим менше бажання придбати товар. Спочатку формується упереджене думку, і навіть якщо уміст виявиться на рівні за смаковими параметрами з десертами в яскравій обгортці, шанси вийти на великі обсяги продажу, залишаються примарними.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner