Яка буває упаковка для десертів і для чого вона потрібна
Авторська кондитерська, власний магазинчик, в якому продаються десерти власного виробництва, чи це зразок ідеального сімейного бізнесу. Питання риторичне, але разом з тим, цілком конкретний, вимагає докладної відповіді. Незважаючи на те, що бізнес-план виглядає цілком робочим, втілити його на практиці може перешкодити одна маленька деталь... Упаковка. Ну а якщо говорити стосовно до кондитерських виробів, то коробки для десертів, які служать відразу декільком маркетинговим і функціональним цілям.
Очевидно, що коробки для десертів – це база для приросту продажів. Звичайно ж, є кондитерські кафе, в яких придбані солодощі споживаються тут же, за столиком, але ніхто з далекоглядних власників не буде позбавляти себе можливості додаткового заробітку, продаючи товар на винос або з доставкою за адресою.
Отже, ми з'ясували, що в теорії можна продавати й без упаковки, але її наявність відкриває два найпотужніших каналу для капіталізації: продаж «на винос» або «з собою», і доставка кондитерки замовнику за адресою.
Які функції виконує упаковка для десертів?
Вище ми побіжно згадали про те, що упаковка для десертів має комерційне і маркетингове призначення. Розглянемо детальніше кожне. З точки зору маркетингових «бонусів», наявність яскравою, привабливою тари, дозволяє:
-
залучати покупців. Не підлягає сумніву той факт, що рішення про те, чи подобається товар чи ні, споживач приймає після перших 3-х секунд вивчення «обгортки», і тільки потім починає поглиблено аналізувати вміст. Тобто, якщо зовнішня оболонка не сподобалася, шанси продати навіть найбільш дивовижні тістечка дорівнюють нулю. І навпаки, грамотний «антураж» здатний реалізувати не самий оригінальний, смачний десерт;
-
«освіжити» інтерес до окремих груп товарів. Давайте згадаємо, таке чудове явище, як ребрендинг. Його проводять у двох випадках: при зміні концепції, власності, назви, або для актуалізації логотипу, символіки реалій естетики ринку. Те ж саме (щоправда, в менших масштабах) відбувається у випадку зміни упаковки. Наприклад, ви помітили, що попит на еклери знизився. Як «підбадьорити» попит? Розширюємо лінійку за рахунок нових смаків начинки, змінюємо дизайн упаковки, просимо продавців зробити акцент на оновленій позиції.
Як ви розумієте, упаковка для еклерів – всього лише приклад, але цей шаблон можна застосувати до будь-якого іншого продукту.
З маркетинговою складовою розібралися, перейдемо до практичним плюсів від використання тари.
-
Підвищення продажів, за рахунок розширення каналів збуту: на винос, доставка і т. д.
-
Збереження свіжості продукту. Торти і деякі тістечка залишаються придатними для споживання в їжу до 3-х днів з моменту виробництва. Ми маємо на увазі не ті варіанти, які спочатку готуються з метою збуту в магазинах (там терміни можуть досягати 30 і більше днів), а про авторські солодощах, в рецептурі яких не містяться штучні консерванти.
-
Збереження форми при транспортуванні. Цей момент тісно пов'язаний з іміджем виконавця. Якими б вигідними були умови співпраці, вартість і смак не перекриють зіпсованого враження від пом'ятого вигляду тістечок.
-
Санітарія та гігієна. Особливо актуальний пункт, якому приділяється підвищена увага. Бажано, щоб навіть на вітрині, солодощі знаходити в упакованому вигляді. Особливо брезгливые покупці не стануть розглядати можливість покупки продуктів, відкрито лежать на вітрині.
Так, коли десерти красиво розкладені на прилавку, кругових підносах та стендах, це створює особливий шарм, затишну атмосферу сімейної пекарні де-небудь на Півдні Франції. Однак у даний момент реальність така, що романтикою доводиться жертвувати на благо санітарно-епідеміологічного благополуччя.
Яку тару для десертів вибрати?
Раз вже ми поставили високі стандарти в цьому огляді, то і опускатися до пластику не будемо. Не те, щоб він нам не подобався, просто, якщо говорити відверто – пластикова упаковка створює відчуття чогось дешевого вже на підсвідомому рівні. Предмет нашого подальшого дослідження – тара для десертів з картону, а також пов'язані з цією темою моменти: різновид, товщина, оформлення і т. д.
Відразу звернемо увагу, що для таких цілей використовується або одношаровий крейдований картон з очищеної целюлози, або мікрогофрокартон. Звичайний гофрокартон не застосовується, у вигляді того, що така тара впливає на вартість солодощів, плюс, створюється враження якоїсь «ваговитості», грубості. Та й у цілому, враховуючи формат кондитерського бізнесу, гофрокартон – це надмірність по ряду параметрів, як то міцність і товщина упаковки.
Тут ми знову приходимо до необхідності проведення комплексного аналізу одношарової тари.
Переваги використання мікрогофрокартону, звичайного картону у виготовленні упаковок для десертів:
-
«легкий» зовнішній вигляд. Невагомість тари (тонкі стінки, точні межі і кути) як би підкреслює важливість моменту, створює додаткове відчуття свята смаку;
-
яскравий, святковий дизайн. Історично склалося так, що десерти завжди були розкішшю, і простий люд міг дозволити собі їх тільки на свята. Часи змінилися, але «флер урочистості» нікуди не подівся, і яскравий малюнок на молочно-білому лайнері це відчуття тільки підсилює;
-
пластичність при створенні форм. У целюлозного одношарового картону є одна унікальна риса – гнучкість. Завдяки цій особливості, створюються напівкруглі короба, незвичайні кришки, ручки для перенесення.
В целом, можно резюмировать, что обозреваемый материал соответствует духу времени. Взгляните, к примеру, как здорово выглядит упаковка для макаронс с откидной прозрачной крышкой или коробка для десертов, изготовленная в форм-факторе пенала. А ведь простор для дизайнерских решений еще очень широк. Так что, если вы в своих поисках не определились, обратите внимание на бумажно-целлюлозные решения, которые, между прочим, не наносят вреда экологии планеты.
- Чим відрізняється папір від картону?Чи можуть картон і папір однакової щільності замінити один одного, і як використовуються у виробництві.Повна версія статті
- Як відкрити міні пекарню з нуляЯкі є варіанти для старту і як загалом відбувається запуск нової пекарні в Україні.Повна версія статті