Кошик
2525 відгуків

Шановні клієнти! Компанія «Карт ПАК» повідомляє, що у зв’язку з відключенням електроенергії у Києві та області, транспортні компанії приїзжають до нас не завжди за графіком. В звязку з цим сроки доставки можуть збільшитися на 1 день. Також повідомляємо що в звязку з перебоями електроенергії, та повітряною тривогою, у нас деякий час (сподіваємося що не більше однієї години) можуть не працювати телефони. Дякуємо за розуміння.

+380 (67) 247-64-99
+380 (63) 102-23-84
+380 (50) 951-12-60
+380 (44) 229-00-85
ТОВ "КАРТ-ПАК"
Кошик

Якою повинна бути картонна тара для фаст-фуду

Якою повинна бути картонна тара для фаст-фуду

Ваш бізнес тісно пов'язаний з підприємствами швидкого харчування? Тоді цей огляд буде вам корисний і цікавий, так як в ньому ми поговоримо про тару для фаст-фуду. Що ж таке тара для фаст-фуду, і наскільки тимчасова упаковка важлива для просування бізнесу? Загальна назва приховує картонні коробочки для картоплі фрі, гамбургери, шаурми і інших популярних страв. До речі, останнім часом підвищеним попитом користуються коробки під піцу, які дозволяють продавати як страва цілком, так і частинами: половина або один шматок.

Різноманітність варіантів тари для піци наочно демонструє, як упаковка здатна розширити бізнес, залучити нових гостей в заклад громадського харчування. Все ще багато піцерії в Україні не використовують «плюралізм» тари, як метод розширення клієнтської бази, і зовсім даремно, адже можливість купувати піцу по шматках оцінили б:

  • службовці компаній, що підшукують варіант для обіднього перекусу;

  • гості закладу, які хочуть познайомитися з кухнею, але не бажають купувати все блюдо цілком;

  • борці із зайвими кілограмами, які кожну калорію.

Ось і виходить, що така дрібниця, як коробки під фаст фуд, змінюють правила комерційної гри. Це лише маркетинговий аспект, але ж є і куди більш очевидні аргументи на користь коробів для реалізації «швидкої їжі».

Підбираємо упаковку для готових страв

У харчовому секторі не буває дрібниць. У кожного коробка своє призначення. Наприклад, тара для суші має внутрішній полімерний шар, що запобігає размокание картону. Упаковка для китайської локшини забезпечує тривале збереження свіжості продукту, плюс, утримує тепло, тим самим зберігаючи блюдо придатним для вживання протягом кількох годин.

Які ключові вимоги висуваються до матеріалу, контактирующему з харчовими продуктами?

  1. Органічна інертність. Упаковка не повинна змінювати смакові якості страви.

  2. Хімічна інертність. Виключаються будь-які хімічні реакції, в результаті яких виділяються шкідливі для людини речовини.

  3. Готовність до утилізації та переробки. Важливий аспект – здатність харчової тари до розкладання без нанесення шкоди навколишньому середовищу.

У цей список також варто включити зручність використання. Так як єдиних конструктивних стандартів не існує, кожен виробник намагається придумати свою форму, замкову систему, елементи для перенесення тари і т. д.

Матеріали для харчових коробів, характеристики

Картон, що використовується для створення харчової упаковки, проходить обробку за стандартом ISO 9001. Основою можуть служити:

  • пергамент;

  • гофра;

  • інші матеріали, схожі за складом.

Внутрішній шар формується в залежності від термічних умов. Скажімо, якщо заклад реалізує гарячі гамбургери, їх варто відпускати в тарі з прошарком з фольги, яка забезпечить утримання тепла на протязі довгого часу.

Як вже зазначалося, на першому місці стоїть відповідність санітарно-гігієнічним вимогам, але є й інші важливі характеристики.

  1. Зручність при використанні.

  2. Привабливий зовнішній вигляд, мотивуючий гостя закладу зробити покупку.

  3. Збереження температури страви.

  4. Здатність утримувати первісну форму.

Ще один аспект якісної тари – компактні розміри в складеному вигляді. Приємно, коли упаковка не займає багато місця і швидко набуває об'ємну форму в міру необхідності.

Виробництво коробок для підприємств швидкого харчування

Ключова вимога, якій підкоряються всі целюлозно-паперові підприємства, це екологічна чистота. З цієї причини у виробничому процесі не використовується клей, який при нагріванні виділяє шкідливий для людини розчинник. Технологія будується на використанні природних якостей целюлозної сировини. Скріплюючою основою виступає лігнін, герметизуючий сировина в процесі термічного впливу.

Для скріплення двох половинок упаковки застосовуються замкові з'єднання, які, з одного боку, забезпечують міцне з'єднання, з іншого, виключають потрапляння в їжу будь-яких сторонніх хімічних складів.

Неочевидні вимоги до тари для транспортування готової їжі

Може здатися, що ми розповіли про все, але якщо копнути глибше, знайдеться близько 3-х вимог, що належать до героя даного огляду.

Отже, упаковка для фаст-фуду, крім раніше озвученого, повинна бути:

  • легкої;

  • доступною в плані вартості;

  • готової до нанесення індивідуального дизайну.

Останній пункт вимагає додаткового роз'яснення, так як тісно пов'язаний з маркетинговою частиною бізнесу. Що значить, «готовність до нанесення дизайну»? Це означає, лицьова частина повинна мати покриття, на якому можна друкувати, наносити візуальні образи вручну. Найчастіше це або крафт-картон, бурий картон, або білий лайнер.

Подведем итог. Отвечая на главный вопрос, озаглавивший статью, можно сказать следующее. Упаковка для «быстрой еды» сегодня – это сложный, выверенный до мелочей продукт, имеющий нейтральный химический состав, продлевающий свежесть блюда. Плюс ко всему грамотно оформленная тара способна послужить дополнительной мотивацией к заказу блюда. Привлекательный логотип, правильная цветовая композиция, полезная информация, креативные детали, все это способно привлечь интерес заказчика, и стать грозным оружием в конкурентной борьбе.

Какие именно интересные решения можно внедрить в дизайне? Создайте индивидуальный дизайн для каждого блюда, связав его с типом соуса или основными ингредиентами. Скажем, для гамбургера с соусом «барбекю» коричневые и красные тона. Для гамбургера с горчичным и сырным соусом – желто-зеленая гамма соответственно. Да, такой подход потребует чуть больших вложений, но оно того стоит. Повысится узнаваемость продукции, статус бренда на рынке. Как итог, прирост количества гостей в заведении, увеличение числа заказов.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner