Кошик
2525 відгуків

Шановні клієнти! Компанія «Карт ПАК» повідомляє, що у зв’язку з відключенням електроенергії у Києві та області, транспортні компанії приїзжають до нас не завжди за графіком. В звязку з цим сроки доставки можуть збільшитися на 1 день. Також повідомляємо що в звязку з перебоями електроенергії, та повітряною тривогою, у нас деякий час (сподіваємося що не більше однієї години) можуть не працювати телефони. Дякуємо за розуміння.

+380 (67) 247-64-99
+380 (63) 102-23-84
+380 (50) 951-12-60
+380 (44) 229-00-85
ТОВ "КАРТ-ПАК"
Кошик

Як збільшити продажі кондитерських виробів: 5 життєвих лайфхаків

Як збільшити продажі кондитерських виробів: 5 життєвих лайфхаків

Солодощі належать до товарів, які мають високу популярність, але через конкуренцію в бізнесі часто виникає питання, як збільшити продажі кондитерських виробів та привертати увагу споживачів. Щоб досягти бізнес-цілей, пов'язаних зі зростанням продажів, варто використовувати просту маркетинговий секрет, який полягає у створенні впізнаваного бренду. Привабливе пакування допомагає виділити товари, формувати необхідне перше враження та швидко допомогти зрозуміти, які є переваги в товарів. Далі ми пропонуємо прості способи збільшення продажів, які використовують маркетологи для Інтернету та офлайн-бізнесу.

як збільшити продаж тортів

1. Продуманий асортимент

Детально продуманий асортимент допоможе забезпечити збільшення продажів кондитерських виробів, розширюючи аудиторію та залучаючи нових клієнтів. Важливо провести маркетинговий аналіз уподобань різних цільових груп і сформувати спеціальну пропозицію продукту, що відповідає запитам.

Наприклад, якщо ви займаєтесь випічкою, використовуйте коробки для тортів та інших солодощів з відповідною конструкцією залежно від асортименту. Протягом року є спеціальні свята, для яких важливе оригінальне пакування у відповідній тематиці.

Якщо ви шукаєте рішення про те, як збільшити продаж тортів, регулярно оновлюйте асортимент та дизайн, який відповідатиме тематичним святам, спеціальним подіям, тенденціям та модним новим продуктам, що набувають популярності.

2. Привабливий дизайн пакування

Завдяки новим маркетинговим ідеям може бути активована торгівля кондитерськими продуктами, бізнес при цьому збільшує продажі та прибуток. Приймаючи рішення щодо ребрендингу пакування, варто гармонійно поєднувати простоту та унікальність. Важливо шукати спеціальне рішення, щоб вигідно виділити продукт за допомогою стильної, незабутнього пакування.

Враховуючи рекомендації маркетологів, пакування кексів чи інших солодощів слід продумувати найменші деталі та повідомити покупця навіть на відстані про характеристики товару. Покупець не повинен турбуватися про детальне вивчення кожного товару на прилавку, оскільки в основному покупки солодощів імпульсивні під впливом емоцій.

Щоб виділити свої товари серед того, що продається у відділі кондитерських виробів, важливо продумати:

  • колір та брендинг пакування;
  • наявність віконечка в коробці для видимості десертів;
  • зручність коробки та надійність для перевезення;
  • тематичний компонент для святкових десертів.

Крім того, використовуйте оригінальні фішки для пекарні чи кондитерських виробів, які допомагають розширити цільову аудиторію через соціальні мережі. Цікаві рекламні тексти з привабливими фотографіями чи відеороликами в ефектному пакуванні – найкраща реклама та спосіб збільшення продажів.

Обов’язково виберіть коробки для кондитерських виробів, враховуючи модні тенденції для створення вмісту продажів. Соціальні мережі працюють над принципом максимальної привабливості, тому пакування та зовнішній дизайн відіграють вирішальну роль.

3. Правильно розміщена інформація про пакування

Враховуючи специфіку того, що зазвичай продається у відділі кондитерських виробів, необхідно належним чином розміщувати необхідну інформацію про продукт, включаючи термін зберігання, температуру зберігання, склад, вміст калорій та інші дані про товар. Інформація на пакуванні повинна надавати відповідь на кожне запитання, яке може виникнути у покупця під час рішення про покупку.

Щоб досягти збільшення попиту та збільшити продажі, методи впровадження такої ідеї повинні включати:

  • лаконічну форму подачі інформації;
  • прості читабельні шрифти;
  • конкретні факти про товар та переваги;
  • відповідність ієрархії при наданні інформації з найважливішої до другорядної.

Якщо для пакування планується проста картонна подарункова коробка зі святковим декором, ви можете додатково використовувати наклейки, які вказують на коментар до продукту та важливу інформацію для споживача. Важливо не лише зацікавити покупця яскравим пакуванням, але й переконати його придбати товар через вичерпне інформування.

що продають у кондитерському відділі

4. Унікальність та незабутня зовнішність

Незалежно від того, організована у вас торгівля цукерками чи іншими солодощами, унікальність пакування відіграє вирішальну роль і надає:

  • впізнаваність бренду та збільшення популярності;
  • здатність виділити продукт на полицях супермаркетів;
  • можливість залучення клієнтів до сайту або в соціальних мережах завдяки унікальному яскравому дизайну та винятковим фотографіям.

Правильно відібране та прикрашене пакування для цукерок стане ознакою бренду та надасть визнання в майбутньому. Вибираючи оригінальний дизайн, важливо проаналізувати конкурентів, щоб виділити унікальну якість вашого продукту та вигідно представити його споживачам.

Не варто сумніватися й ставити питання, чи вигідно торгувати солодощами та печивом, оскільки прибуток і великі продажі будуть лише в разі ефектної подачі товарів у привабливому високоякісному пакуванні. Майстерність продажів полягає в тому, що, перш за все, покупець бачить пакунок і приймає рішення про купівлю , керуючись не смаком, а оцінюванням зовнішнього дизайну.

5. Ефектне оформлення вітрини

Для збільшення продажів оформлення кондитерської вітрини відіграє важливу роль, тому варто звернути увагу на вибір продукції та її пакування. Для інформування покупця можна додатково використовувати рекламний банер. Ви, як власник бізнесу, повинні чітко сформулювати унікальну пропозицію товару та вибирати формат презентації вашого продукту. Наприклад, використання високоякісної підкладки для тортів від виробника забезпечує стильну подачу десертів.

Щоб розібратися, як оформити вітрину, необхідно використовувати оригінальні методи:

  • створіть унікальний стиль;
  • виберіть найпривабливіші та популярні солодощі для вітрини;
  • використовуйте сучасне обладнання для демонстрації кондитерських виробів;
  • використовуйте єдиний стиль для вітрини та пакування.

Залежно від специфіки десерту, пакування для тортів може мати оригінальний тематичний дизайн, який, на перший погляд, приверне увагу покупця до вікна і спричинить бажання купувати.

Відповіді на популярні запитання від Kartpac

Скільки ви можете збільшити продажі, дотримуючись правил оформлення вітрини та використання оригінального пакування.
Збільшення продажів через детальну маркетингову роботу та вивчення впізнаваного пакування в середньому становить від 20%. Якщо ви додатково поєднуєте ребрендинг пакування та інші маркетингові інструменти, ви можете подвоїти продажі.

 

Якщо ви використовуєте виняткове пакування, чи вигідно торгувати солодощами в Інтернеті або використовувати та офлайн-продажі.

Що стосується продажів в Інтернеті та офлайн-магазині, вирішальним фактором, що впливає на прибутковість, є пакування.
Для онлайн-продажів вибір пакування вимагає більш детального вивчення, оскільки важливо враховувати умови доставлення.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner