Кошик
2547 відгуків
+380 (67) 247-64-99
+380 (63) 102-23-84
+380 (50) 951-12-60
+380 (44) 229-00-85
ТОВ "КАРТ-ПАК"
Кошик

Як збільшити продажі фастфуду

Як збільшити продажі фастфуду

У маркетингу існує багато методик, які допоможуть зрозуміти, як збільшити продажі фастфуду, підвищити популярність закладу та досягти стабільного зростання доходів. Важливо дотримуватися єдиної стратегії збільшення продажів, а також максимально звернути увагу цільової аудиторії на унікальну торгову пропозицію, яка вигідно виділяє ваш заклад від конкурентів.

На зростання продажів фастфуду та готових страв, які популярні для замовлення на винос, переважно впливають смакові якості, різноманітність меню, рівень цін, сервіс, а також упакування. Дизайн, матеріал пакування та конструкція впливають на сприйняття споживача. Для підвищення продажів буде потрібна якісне пакування для фастфуду оптом, яке має детально продуману конструкцію та форму, щоб забезпечити збереження смаку та аромату готової страви, температуру, а також зовнішній вигляд.

доставка їжі як збільшити продажі

Як упакування впливає на продаж: секрети від Kartpac

Для компаній, що працюють у сфері громадського харчування, насамперед варто розібратися, як доставлення їжі збільшить продаж та допоможе підвищити середній чек. Пакування, що продає, грає в цьому одну з головних ролей, тому що під час доставлення готових страв необхідно зберегти продукт у незмінному стані до моменту його вживання. Далі розглянемо детально кожен чинник, що впливає ефективність пакування підвищення продажів.

Привабливий дизайн пакування

Для формування уявлення про незнайомий продукт упакування відіграє ключову роль. Згідно з результатами досліджень маркетологів яскраве привабливе упакування сприяє імпульсним рішенням про покупку. При цьому потрібно підібрати оптимальний варіант, щоб вартість коробки для піци чи інших страв із меню вашого закладу не перевищувала 2% ціни страви. Тематика оформлення пакування має точно відповідати продукту, підкреслювати його унікальні якості та стиль бренду.

Надійна зручна конструкція

Конструкція та форма пакування повинні відповідати продукту та забезпечувати надійну фіксацію, щоб запобігти випадковому відкриванню в момент транспортування. Оптимально, якщо коробку можна відкрити та закрити кілька разів без пошкодження, щоб споживач мав можливість їсти страву частинами.

Наприклад, в залежності від кількості ролів підбирається відповідне пакування для суші з картону, в якому акуратно розміщуватиметься сет з 8, 16, 32 ролів. За таким же принципом слід вибирати упакування для десертів, випічки або закусок. Пакування не повинно бути надмірно тісним для продукту, але також не варто залишати багато вільного місця.

Відповідний матеріал

Залежно від типу продукту підбирається потрібний матеріал. Якщо ви вибираєте картонний пакет для картоплі фрі, варто зупинити вибір на спеціальному картоні з додатковим захистом, що запобігає поглинанню жиру з продукту. Матеріал повинен зберігати форму та захищати готову страву від пошкоджень. Якщо це фастфуд, який передбачає негайне вживання їжі, пакування може бути відкритим, як пакет для фрі та випічки або склянки для попкорну.

Колір та психологія споживача

Сприйняття кольору пакування впливає на ефективність продажів. За результатами досліджень, проведених у США, 85% споживачів роблять вибір на користь певного бренду відповідно до привабливості корпоративних кольорів. На імпульсивні покупки впливають червоний, оранжевий, чорний. Ці кольори вибирають McDonald`s, Burger King, KFC. Покладаючись на досвід американських маркетологів, можна оформити бокси для бургерів у відповідних кольорах, які мають бути досить контрастними та яскравими. При цьому оптимально вибирати не більше 3 кольорів.

Типографіка

Використовуйте прості привабливі шрифти та лаконічний виклад інформації на пакування. Дані про склад можна розміщувати на коробці у вигляді наклейок, залежно від типу продукту. Якщо вашій компанії потрібно купити коробки для китайської локшини або інших готових страв, на пакування за допомогою друку можна нанести логотип бренду, назву компанії та слоган. Іншу інформацію можна розміщувати на наклейках або спеціальних вкладках.

як збільшити продажі доставки їжі

5 способів підвищити продаж фастфуду на 120%

Обмірковуючи способи, як збільшити продаж, варто враховувати всі компоненти, що впливають на формування лояльності покупців, тому варто звернути увагу на питання, як покращити доставлення їжі, як навчити персонал правильно спілкуватися з клієнтом, як підвищити якість сервісу та зробити впізнаваним бренд.

Зверніть увагу на прості способи підвищення продажів фастфуду:

  1. Пропонуйте недорогі супутні товари, включаючи соуси, напої та десерти, що справляє враження турботи про клієнта.
  2. Теплі відтінки сприяють посиленню почуття голоду – використовуйте їх у дизайні інтер'єру, оформленні страв та пакування.
  3. Надайте рівноцінний вибір. Вкажіть на хітову страву, але також надайте альтернативний варіант.
  4. Продумайте захопливий опис кожної страви, щоб викликати інтерес покупця та бажання спробувати новий смак.
  5. Ілюзія вибору – ефективний метод, якщо потрібно продати певну страву. На питання щодо асортименту варто відповісти, вказуючи на дорожчу страву на початку пропозиції та наприкінці. Найкраще цей спосіб працює з незвичайними назвами страв.

Всі ці поради ґрунтуються на психології покупця, тому потрібно приділяти увагу підготовці персоналу. Офіціанти, служба доставлення та менеджери, які приймають замовлення телефоном, повинні дотримуватись встановлених норм спілкування з клієнтом та правил ведення діалогу.

Збільшуємо середній чек у 1,5 раза

Якщо ваша компанія шукає способи, як збільшити продаж доставлення їжі, варто приділити увагу цифровому маркетингу, який дозволяє точно націлити рекламу на зацікавлену аудиторію потенційних клієнтів. Пошук пропозицій щодо доставлення їжі здійснюється людьми в інтернеті, тому правильно налаштована рекламна кампанія Google Ads, а також таргетована реклама в соцмережах допоможе збільшити охоплення цільової аудиторії та підвищити продажі.

Для налаштування рекламних кампаній потрібно використовувати топові ключові запити, візуали, що залучають, й рекламні посилання, що точно влучають в ціль. У створенні рекламних роликів потрібно використовувати якісне фото та відео реального продукту в пакуванні, яке має приваблювати покупця. Окрім рекламних кампаній особливу увагу варто приділяти наповненню сторінок у соцмережах, залучати блогерів та підвищувати впізнаваність бренду серед цільової аудиторії.

Психологія продажів у громадському харчуванні

Прикінцевим елементом у формуванні стратегії збільшення прибутковості компанії в галузі громадського харчування є базові скрипти продажів для доставлення їжі, які допоможуть правильно побудувати діалог з клієнтом, підвищити його лояльність, забезпечити позитивний клієнтський досвід, а також перевести його в категорію постійних покупців та "адвокатів" бренду, готових рекомендувати вашу продукцію друзям і близьким.

Серед правил спілкування із клієнтом варто виділити такі рекомендації:

  • Ввічливість оператора, що приймає замовлення, а також правильно поставлене мовлення.
  • Голос має бути приємним із доброзичливою інтонацією, яка не повинна змінюватися у разі конфліктних ситуацій чи невдоволення клієнта.
  • Відсутність сторонніх звуків, які можуть відвертати увагу від діалогу.
  • Заборона використання фраз “я не знаю”, “зачекайте”, ви повинні”, “ми не можемо”. Ці фрази створюють негативний користувальницький досвід клієнта.
  • Відповідати потрібно розгорнуто, але досить лаконічно, щоб людина могла чітко зрозуміти відповідь на поставлене запитання.
  • У разі конфліктних ситуацій потрібно зберігати спокій та почуття такту.

Відповідати на дзвінки клієнтів потрібно негайно, тому що чекати людина не буде і швидше за все скористається іншою службою доставлення. Для створення приємної дружньої атмосфери оператор повинен привітатись та представитися. Коли клієнт визначився з основними стравами, необхідно ознайомити його з акційними пропозиціями та супутніми позиціями меню.

Після формування замовлення обов'язково слід уточнити організаційні моменти, включаючи час приготування страви, адресу доставлення, спосіб оплати. Також варто запитати, чи потрібні додаткові столові прилади, соуси та інше. На завершення оператор дякує клієнту за оформлення замовлення і чекає поки клієнт не покладе слухавку першим.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner