Чому важливе пакування
Важко переоцінити значення пакування товару, яке є верхньою оболонкою продукції, може бути виготовлене із пластикового або картонного матеріалу, а також мати оригінальне оформлення для привернення уваги споживачів. Коробка відповідного розміру, форми та дизайну забезпечує надійний захист товару від пошкоджень під час зберігання та транспортування, а також інформування покупця про властивості продукту та компанії-виробника.
Далі пропонуємо детально розібратися що таке пакування, які функції виконує, наскільки важливими є якість матеріалу, щільність, зручність конструкції та зовнішнє оформлення. Також варто звернути увагу на роль коробок в галузі маркетингу збільшення продажів.
Поняття пакування: що це та для чого потрібне
Залежно від типу продукції, що реалізується, пакування товару може мати деякі особливі характеристики та властивості, включаючи стійкість до впливу вологи, спеціальну форму або додаткові елементи ущільнення для підвищеного захисту. Приваблива, зручна та міцна коробка є відмінним інструментом, що допомагає підвищити цінність товару для клієнта.
Навряд чи у когось виникне питання навіщо упаковувати подарунки, тому що всім відомо, що це допомагає ефектно і привабливо зробити презент і створити бажане перше враження. Відповідна за властивостями коробка для продукції також допомагає сформувати позитивне візуальне враження та привернути увагу покупця.
Враховуючи властивості коробок, легко визначити, для чого потрібне пакування, яка виконує практичні та маркетингові функції:
- захист товару від пошкодження, впливу зовнішніх факторів довкілля та вологи;
- зручне транспортування та зберігання;
- привабливий вигляд для споживача, що викликає інтерес та бажання купити продукт;
- інформування про властивості товару, склад, правила експлуатації та зберігання;
- формування впізнаваного образу бренду.
Всі вищезазначені функції впливають на популярність товару, успішність бізнесу та обсяги продажів, тому на пакуванні та розробці стильного дизайну не варто економити. Правильне функціональне пакування важливе для всіх видів продукції, хай то буде картонна коробка для торта, контейнер для фастфуду, пакування для електроніки або побутових товарів.
Як пакування для товару допомагає підвищити продаж
Оригінально оформлена, зручна та стійка до впливу зовнішніх факторів пакування для продажу допомагає розвитку бізнесу, оскільки підвищує привабливість товару для споживача, а також виключає ризик псування продукції під час зберігання чи транспортування. Важливо підбирати спеціально спроєктовані коробки, які розробляють дизайнери з урахуванням властивостей товару.
Наприклад, для виробників солодощів пакування для кондитерських виробів гуртом може випускатися за індивідуальним проєктом, щоб акуратно запакувати десерти в привабливі коробки. У кожному випадку важливо вибирати відповідний варіант потрібної форми з роздільниками, віконцями або спеціальними вкладками, що захищають від пошкоджень.
Для компаній, що займаються реалізацією солодощів, маркетологи розробили ефективні способи підвищення продажів кондитерських виробів, які включають використання яскравих коробок. Стильне пакування, що запам'ятовується, допомагає привабливо презентувати товар, створити привабливий контент і реалізувати успішне просування в інтернеті. Процес пакування, дбайливе укладання товару та додаткове святкове оформлення – все це може підвищити лояльність клієнтів та покращити продаж.
Роль пакування у продажу фастфуду
Популярним видом продукції, яка потребує ретельного підбору пакування, є фастфуд. Ви можете детально дізнатися про особливості вибору пакування для фастфуду за посиланням, а тут ми розглянемо головні функції коробок, що підходять по конструкції. Оскільки фастфуд є готовим харчовим продуктом з коротким терміном зберігання, цей фактор має ключовий вплив на хороше пакування.
Якщо йдеться про фастфуд, правильно підібране пакування сприяє виконанню таких функцій та завдань:
- збереження готової страви теплим, запобігає пролиттю або розсипанню їжі;
- зручність вживання їжі в будь-якому місці, фактично на ходу;
- створення впізнаваного образу компанії та продукту внаслідок оригінального дизайну;
- стійкість до впливу високих температур, вологи, впливу жиру та соусів;
- безпека та відсутність у складі матеріалів токсичних речовин.
Таким чином, головна роль пакування зводиться до створення позитивного досвіду споживача, який може перейти в категорію постійних клієнтів. При цьому важливо враховувати особливості рідких, сипких, крихких або гарячих продуктів, щоб детально продумувати форму і конструкцію пакування, що покращує досвід користувача.
Як пакування впливає на робочий процес
Застосування компанією зручних коробок допомагає оптимізувати процес упаковування товару та підвищити швидкість працівників, зайнятих на складах. Варто віддавати перевагу самозбірним коробкам із простою конструкцією.
Зручне в збиранні хороше пакування допомагає компанії отримати такі вигоди:
- прискорення процесу навчання персоналу складанню коробки, що скорочує час стажування;
- мінімізація помилок персоналу, що може бути причиною псування пакування та зайвих виробничих витрат;
- підвищення продуктивності з допомогою прискорення роботи;
- внаслідок швидкої роботи персоналу забезпечується оперативна обробка замовлень, включаючи роздрібні та гуртові;
- спрощення перепакування при необхідності шляхом простої конструкції, яка легко відкривається та закривається.
Для оптимізації виробничого процесу великої компанії або малого бізнесу значення пакування є суттєвим, тому не варто недооцінювати важливість вибору відповідного варіанту коробок. Розбірні коробки легко зберігати, вони не займають багато місця на складі, а також швидко складаються за потреби без використання додаткових засобів фіксації.
Успішне просування товару над ринком
Для реалізації маркетингових кампаній роль пакування товару має вирішальний вплив, тому важливо використовувати всі інструменти:
- привабливий дизайн, логотип та корпоративні кольори;
- диференціація від конкурентів;
- акцентування уваги на оригінальних властивостях чи цінностях бренду;
- впливом геть емоції споживача;
- детально продуманий інформативний контент;
- зручність використання.
Розуміючи важливість пакування товару, бізнес отримує універсальний інструмент, що дозволяє реалізувати успішну маркетингову кампанію і розвивати популярність продукту. При цьому вирішальну роль відіграє якість дизайну, матеріалів, оформлення та створення загальної концепції продукту.
Брендування коробок та впізнаваність товару
Всупереч достатній кількості інформації про важливість створення унікального бренду, що запам'ятовується, не всіма компаніями використовується детально продумане брендоване пакування, що знижує ефективність просування товару. Існує окрема категорія продукції, для якої брендоване елітне пакування є елементом формування вищого класу товару.
Оригінально оформлена фірмове пакування дає такі переваги:
- можливість виділитися серед конкурентів та створити відомий образ компанії виробника;
- підвищення лояльності клієнтів внаслідок зручності та надійності коробки;
- оригінальний дизайн привертає увагу покупців;
- створення єдиного стилю бренду та маркетингова пам'ять покупців – періодична поява реклами з впізнаваним товаром допомагає швидше прийняти рішення про покупку;
- розширення шляхів комунікації з покупцем – на коробці може бути інформація про компанію, сервісні центри, контакти, посилання або QR-коди, що ведуть на сайт або станиці в соцмережах.
При цьому необхідно враховувати гранично допустиму вартість пакування порівняно з ціною товару, що реалізується. Оптимально, якщо ціна пакування буде в межах 2% вартості продукту. У такому разі ця сума не матиме значного впливу на ціну товару, що допоможе зберегти конкурентоспроможність.
- Чим відрізняється папір від картону?Чи можуть картон і папір однакової щільності замінити один одного, і як використовуються у виробництві.Повна версія статті
- Як відкрити міні пекарню з нуляЯкі є варіанти для старту і як загалом відбувається запуск нової пекарні в Україні.Повна версія статті