Як упаковка впливає на продажі

Розуміючи, як люди обирають товари, можна вплинути на їхнє рішення. Найчастіше наш мозок йде простим шляхом і чіпляється за те, що легко запам'ятати: ім'я бренду, його логотип, колір і почуття, що викликаються ними. Понад 80% покупців обирають товар, провівши лише візуальний аналіз протягом 7 секунд. Мінімум з цієї причини значення упаковки товару складно переоцінити. Вона робить товар впізнаваним, пробуджує емоції, створює перше враження. Може змусити споживача думати, що продукт вартує своїх грошей. Пропонуємо докладніше розглянути, як упакування впливає на продаж і як ми можемо керувати споживчою поведінкою за допомогою коробки.
Сприяє диференціації продукту

Пакування – ваш перший контакт із покупцем. Зробіть його особливим, і ваш товар виберуть із безлічі. Ось прості поради, як це зробити.
Використовуйте психологію кольорів
Колір може багато сказати про продукт. Зокрема, зелений асоціюється з натуральністю та екологічністю, що відмінно підійде для органічних продуктів.
Наприклад, "Innocent Drinks" використовує яскраві та чисті кольори упакування для продажу своїх смузі. Це робить їх легко впізнаваними та привертає увагу покупців, які шукають здорові продукти.
Грайте на контрастах
Простота та мінімалізм можуть стати візитною карткою. Бренд Apple майстерно використовує цей метод, пропонуючи чистий лаконічний дизайн упаковування. Він робить товар впізнаваним серед пропозицій конкурентів та натякає на високу якість продукції.
Додати елемент інтерактивності
Креативне цікаве пакування товарів, що залучає аудиторію, запам'ятовується краще. Приклад — іменні баночки від Coca-Cola. Люди оббігали пів міста у пошуках пляшки зі своїм ім'ям чи ім'ям друга, що перетворило покупку на захопливий процес та підвищило продажі.
Упакування підвищує впізнаваність та зміцнює зв'язок із брендом
Інвестування в якісне та стильне пакування – це вкладення у впізнаваність та репутацію бренду. Це те, що формує перше враження і задає тон усьому досвіду покупки.
Але можна піти ще далі та зробити його головною УТП. В епоху соціальних мереж формат “розпаковки” став популярним контентом. Кожен ролик з гарним пакуванням товару може стати вірусним. Покупці стають посланцями бренду, розширюючи аудиторію без вкладень у рекламу з боку компанії. Зробіть упакування чимось особливим, щоб люди хотіли ділитися враженнями: додайте фірмовий папір, маленький подарунок або листівку з подякою з логотипом компанії.
Такі дрібниці перетворюють покупку з рутини на яскравий досвід. Це зміцнює емоційний зв'язок з брендом і робить ваш продукт незабутнім.
Інший підхід – інтерактив. Цікавий приклад того, як дизайн упакування впливає на продаж, показали власники лавки солодощів Ole Candy в Іспанії. Вони розробили кондитерські коробки із захопливими картинками, які можна розфарбовувати кольоровими олівцями, фарбами чи фломастерами. Враховуючи, що їхній головний споживач — дитина, хід спрацював "на відмінно". Коробка перестала бути просто обгорткою, а стала джерелом позитивних емоцій та додатковою цінністю до покупки. Чи варто говорити, що діти тепер тягнуть батьків у Ole Candy, і компанія змогла непогано підняти статистику продажів?
До речі, ми в Карт-Пак робимо коробки упаковки для кондитерських виробів з другом на замовлення. В інтернет-магазині компанії можна замовити білі або крафтові бокси для тортів, цукерок, еклерів, пряників та інших солодощів, та розробити унікальні малюнки, які малюки із задоволенням будуть прикрашати. Якщо зважитеся — телефонуйте або залишайте заявку на сайті. Ми завжди радо беремося за нові цікаві проєкти.
Пакування стає додатковою цінністю та розв'язує проблеми покупця.

Продовжимо говорити про те, як дизайн впливає на продаж продукту.
Споживачі готові купувати продукт дорожче, якщо вбачають у ньому додаткову цінність. Ви можете досягти цього, запропонувавши бонус, безкоштовну доставку, знижку або якісне упакування.
Приклад того, як запакувати продукт і виграти — шоколад Godiva. Він відомий не лише своїм вишуканим смаком, а й розкішною коробкою. Godiva використовує елегантні подарункові коробки, прикрашені стрічками та золотим тисненням. Так шоколад стає ідеальним готовим подарунком на будь-яке свято чи особливу подію.
Пакування підіймає статус продукту та робить його привабливішим для споживачів, які шукають щось особливе.
Варто зазначити, що цінне пакування — це не тільки “золото і діаманти”. Все залежить від контексту. Люди готові платити за те, що розв'яже їхні проблеми, задовольнить потреби.
Візьмемо як приклад картонне пакування для торта на замовлення:
- Якщо торт відправляється прямо на свято, запропонуйте просту, але надійну технічну коробку. У Карт-Пак можна підібрати коробки за розміром тортів зі зручними ручками, посиленим дном, спеціальними внутрішніми тримачами й розкладною конструкцією. Люди охоче довіряться вам, якщо ви пообіцяєте, що торт залишиться цілим до подачі на стіл і не завдасть клопоту.
- Якщо десерт прикрашає вітрину або подається в подарунок, запропонуйте гарну коробку з фігурним прозорим віконцем та складною висічкою. Можна нанести фірмовий принт чи брендувати коробку.
Варіантів багато. Все залежить від цінностей та болю вашої аудиторії. Наприклад, активна позиція щодо переходу на еко пакування може дати вам конкурентну перевагу та залучити новий ринок. Опитування в Німеччині, наприклад, показали, що близько 80% споживачів готові платити більше за екокоробки. Найпопулярніші «зелені» матеріали – папір та картон (70%), а також скло (62%).
В Україні важливість упакування товару та усвідомлене споживання теж набирають обертів. Так, кількість продажів картонної упаковки для фаст фуда оптом в останні роки зросла в рази. Мережі та малий ресторанний бізнес повністю переходять на екопакування, наголошуючи на важливості таких змін для своєї аудиторії.
Якщо в системі цінностей вашого клієнта важливе місце займає турбота про планету, вибирайте коробки з вторинної сировини, та повідомте про це прямо на коробці.
Позиціює продукт та бренд
Дизайн пакування – це перша обіцянка клієнту. Він говорить про його якості ще до того, як покупець зробить вибір. Відбиває все: від складу та цінності товару до цільової аудиторії.
Якщо продукт екологічний, натуральні матеріали та землисті тони в дизайні підкреслять це.
Для бюджетних товарів підійде просте, але стильне пакування, яке чітко передає інформацію про продукт.
Продукту люкс сегмента, потрібне дороге упакування, якщо статусність є важливою частиною його позиціювання.
Привабливий дизайн не тільки притягує погляд, а й повідомляє покупцям, що продукт створений саме для них. Це впевнений крок для того, щоб переконати клієнта в правильності вибору ще до першого використання.
Висновок від Карт-Пак
Коробка не просто обгортка для товару, а цінний інструмент маркетингу. Від того, як виглядає пакування, залежить рішення про покупку. Коли якісний продукт зустрічається із продуманим дизайном упакування, це може значно посилити позиції бренду на ринку та сприяти підвищенню продажів.
- Як відкрити кав’ярнюЯкі є формати, і що загалом потрібне для запуску кав'ярні в Україні.Повна версія статті
- Як визначити щільність картону?Бажаєте дізнатися, як вибрати якісний картон? У статті розповімо, що таке густина картону і як її правильно виміряти.Повна версія статті